Reklama je všude

Ono se musí o firmě vědět a o jejich službách či sortimentu také. Uvedeme si příklad, Sháníte přehrávač, ale ne přímo určitou značku. Takže se díváte kolem sebe a uvidíte například billboard a na něm určitou značku tohoto přístroje. Takže se podíváte na internet, kde firmu objevíte. Pokud vám bude přehrávač vyhovovat jak vzhledově, tak i funkčně a cenou, koupíte si je. Kdybyste neviděl reklamu, tak o něj ani nezavadíte.

přehrávač

Proto je reklama všude, na každém rohu, na každé krabičce, na každém kousku oblečení, prostě je všude. Nad hlavou občas zahlédneme reklamní balon nebo vzducholoď, na zdech domů na nás křičí pestrobarevné obří letáky, a i na propisovacích tužkách je nějaká malá reklamička.

Takže vidíte, že to prostě je a bude. Kdo chce prodávat, musí mít reklamu. Nemusí to hned být výše popsaná obří vzducholoď, ale může to být něco menšího, něco takového, co je vidět všude. Protože reklama, která vidět není je k ničemu. Proto se v poslední době rozjíždí ve velké formě reklamní textil. Trička, mikiny, tepláky a všechno možné je potištěno reklamou, kterou si někdo zadá a jiná firma pak obstará její tisk, nebo jiný způsob, jak ji někam dostat. V našem případě tedy na různé druhy oblečení.

víno

Třeba si někdo řekne, že je to malá reklama, ale je. A je třeba si uvědomit, že není statická. Neustále se přesunuje z místa na místo a dostane se skoro kamkoli. Například kamkoli do tuzemska, nebo daleko do zahraničí. A tak si můžeme lehce představit, že se reklama na moravskou firmu například s vínem objeví v horké Africe, třeba u pyramid. Beduíni jsou z toho dočista na větvi, ale jméno firmy jim utkví v paměti. Takže se podívají na internet a už nakupují moravské vínečko a prozpěvují si při něm. A samozřejmě doporučují firmu dále. A to vše jen proto, že viděli reklamu na triku.

Tak nějak se prostě reklama dělá a na oděvu se přesunuje světem.